ایجاد امنیت مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه امام رضا علیه السلام، حجت الاسلام علی گوهری مدیر حوزه علمیه در دیدار با سرهنگ علی رجبی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهر ستان گناباد اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است که باید آن را در قالب نرم و بدون تنش نشان دهد که مسئولیت فعالیت در این عرصه را سنگین و پیچیده‌تر می‌کند، حوزه‌های علمیه برای همیاری با نیروی انتظامی آمادگی دارد.
وی ادامه داد: خداوند نعمت امنیت را به دستان شما خادمان مردم در نیروی انتظامی و نظامی به جامعه عطا کرده که در روایت داریم خداوند اگر خیر کسی را بخواهد کاری می‌کند که عمر خود را در بهترین اعمال سپری کند، پس خداوند شما را دوست داشته که به این نعمت مفتخر کرده است.
مدیر حوزه علمیه گناباد با بیان این که نیروی انتظامی در شناخت فرهنگ‌ها باید توجه داشته باشد، گفت: موفقیت در کار نیازمند برنامه ریزی و ارائه چشم انداز‌های هدفمند است، رویکرد راهبردی و برنامه‌ای و داشتن سند‌های بالادستی در کنار تقویت انگیزه‌های سازمانی می‌تواند در اثر بخشی اقدامات موثرتر باشد.
گوهری تاکید کرد: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی ایجاد نظم و گسترش امنیّت، در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.
حجت الاسلام صولت حیدری مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه گناباد نیز در این دیدار اظهار داش: حوزه علمیه برای همکاری با نیروی انتظامی در زمینه مباحث اعتقادی، فرهنگی و مذهبی همواره آمادگی دارد.
وی افزود: بهره مندی از فناوری‌های نوین مدیریت هوشمند و توجه به دانش‌های هوشمندسازی امر بسیار مهمی است که کار سنگین و چند ضلعی نیروی انتظامی به این موضوع را دوچندان نموده است.
مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه گناباد عنوان داشت: نیروی انتظامی یک نیروی مهم است که وظیفه تامین امنیت جامعه را بر عهده دارد و به لطف خدای متعال، پلیس همیشه در برابر فتنه بیگانگان کارآمد و موثر عمل کرده و دعا می کنم که کارکنان پلیس در اجرای ماموریت های خود موفق و سربلند باشند.
سرهنگ علی رجبی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گناباد نیز در این دیدار با ابراز خوشحالی از ارتباط نزدیک حوزه علمیه و نیروی انتظامی در گناباد اظهار داشت: روحانیت نقش مهمی در عرصه مذهبی و فرهنگی دارد و قطعاً نیروی انتظامی از حضور طلاب و روحانیون در عرصه‌های مختلف استفاده می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: رهنمود‌ها و هدایت‌های ائمه جمعه، جماعات و روحانیون یکی از مهمترین عوامل در افزایش احساس نشاط روحی و معنوی کارکنان و شهروندان است.
فرمانده نیروی انتظامی گناباد با اشاره به برگزاری جشن غدیر و جمعیت هزا نفری بیان کرد: برگزاری همچین جشنی با حضور چند هزار نفری مردم و نبود کوچکترین مشکلی انتظامی نشان از فرهنگ بالای شهرستان گناباد دارد و این فرهنگ قابل تقدیر می باشد.
رجبی تصریح کرد: یقین داریم خیلی از معضلات اجتماعی را می تواند با انجام کارهای فرهنگی مشترک برطرف کنیم و بزودی مردم شاهد این گونه فعالیت ها در سطح شهر خواهند بود.
وی تاکید کرد: موضوع اخلاق در سیستم را یک اولویت می دانیم و در همین راستا درخواست برگزاری کلاس های اخلاق به صورت مستمر با استفاده از ظرفیت اساتید حوزه علمیه را داریم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.